מאמרים מקצועיים בשיווק באינטרנט > קידום אתרים בגוגל > מדריך למחקר בעזרת כלי מילות המפתח של גוגל

מדריך למחקר בעזרת כלי מילות המפתח של גוגל

חיפשתם מידע על כלי מילות המפתח של גוגל? כאן תלמדו איך להשתמש בכלי בצורה האפקטיבית ביותר בהתאם למטרות שלכם וצורת הפרסום.

מהו כלי מילות המפתח של גוגל?

 
כלי מילות המפתח של גוגל הוא כלי שגוגל פיתחה למען המפרסמים ברשת הפרסום שלה – גוגל אדוורדס. מטרת הכלי לאפשר קבלת מידע מעמיק על ביטויים שונים בנוגע לחיפוש שלהם במנוע החיפוש של גוגל.
מידע זה מאפשר למפרסמים לחקור ולמצוא ביטויי שלפיהם ממקדים את המודעות בגוגל, כך שידעו מראש כמה תנועה אפשר לקבל, מהי רמת התחרות, וכמה יעלה הפרסום.
 

איך כלי מילות המפתח של גוגל יכול לעזור לכם בקידום אורגני?

 
בקידום אורגני בגוגל כמו בקידום ממומן בגוגל, יש לעשות מחקר מילים ולהחליט על איזה ביטויים כדי לנסות להיכנס לעמוד הראשון. ביטויים אלה צריכים ליהיות עם מספיק תנועה כדי שתהיה סיבה לקדם אותם אבל תחרות נמוכה מספיק, כך שתוכלו להיכנס לעמוד הראשון.
 

מדריך שימוש

 
השימוש בכלי מילות החיפוש של גוגל הוא מאוד אינטואיטיבי אך יש מספר נקודות שרצוי לעבור עליהם:
 
התאמת סוג החיפוש:
 
בקבלת התוצאות ניתן לקבל אותם בכמה התאמות
 
מדויק (exact) – כמות החיפושים רק על הביטוי המדויק ללא שינויים או תוספות. דוגמא: "אילוף כלבים"
לביטוי (Phrase) – כמות החיפושים לכל הביטויים שמכילים בתוכם את הביטוי המדויק ביחד עם עוד מילים. דוגמא: "אילוף כלבים צעירים"
רחב (broad) – כמות החיפושים לכל הביטויים המכילים בתוכם את מילות הביטוי שרשמתם. דוגמא: "אילוף מהיר בשביל כלבים צעירים"
 
הגדרות מתקדמות
 
בהגדרות מתקדמות תוכלו להוסיף פילטרים לסינון התוצאות שתקבלו, לפי: כמות חיפושים מינימאלית\מקסימאלית, מיקומים ושפות, תחרות ועוד..
 
כמות חיפושים, גלובלי ומקומי
 
בתוצאות בכלי תקבלו שני סוגים של "כמות חיפושים" – גלובלי ומקומי. גלובלי מציג את כמות החיפושים בכל העולם ומקומי מציג רק את החיפושים מהארץ שנקבעה בהגדרות המתקדמות. ברירת המחדל בכלי בעברית היא ישראל.
 

שימוש בכלי בהתאם למטרה

 
אין חוקים קבועים לשימוש בכלי מילות המפתח של גוגל. השימוש תמיד יהיה בהתאם למטרת המחקר.
 
אלו השאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם לפני המחקר:
 
1.    האם אתם עוסקים בקידום ממומן או קידום אורגני?
2.    מה התקציבים שלכם \ יכולות הקידום שלכם. רצוי לפרסם על הביטויים הרווחיים ביותר במסגרת היכולות שלכם.
3.    מהי האסטרטגיה שלכם? עשרות או מאות ביטויים בעלי טראפיק נמוך? או מעט ביטויים עם טראפיק גבוה?
לפי התשובות לשאלות אלו תוכלו להחליט על איזה ביטויים הכי כדאי לכם לפרסם\לקדם.
 

מדריך בוידיאו

 
 
אם אתם מעוניינים בקידום אורגני או ממומן מקצועי, תוכלו לקרוא עוד על השירותים שלנו בדף הראשי.