מאמרים מקצועיים בשיווק באינטרנט > מובייל > חזק את הקשר עם הלקוחות שלך עם קמפיין דיוור במובייל

חזק את הקשר עם הלקוחות שלך עם קמפיין דיוור במובייל

מחקרים מראים ש90% מרווחי החברות מגיעים מלקוחות חוזרים ולא מלקוחות חדשים, לכן חשוב שלעסק תיהיה אסטרטגיית שימור לקוחות טובה.
מחקרים מראים ש90% מרווחי החברות מגיעים מלקוחות חוזרים ולא מלקוחות חדשים, לכן חשוב שלעסק תיהיה אסטרטגיית שימור לקוחות טובה. אחת האסטרטגיות הטובות ביותר היא רשימת דיוור (email newsletter), אבל בתקופה שבה כל בעלי העסקים משתמשים ברשימות דיוור ואחוז הפתיחה של ההודעות ירד משמעותית, הגיע הזמן ללכת בכיוון יצירתי שרוב בעלי העסקים עוד לא התקדמו אליו.
 

איך אפשר לשמר לקוחות בדרך ייחודית ומקורית?

 
הדבר הבא בתחום שימור הלקוחות הוא שיווק באמצעות הודעות SMS.
הודעות SMS נפתחות באחוזים גבוהים של 85% ומעלה. זוהי דרך מצויינת להעביר את המסר לכמות גדולה של לקוחות רלוונטיים.
 
ניתן לעדכן את הלקוחות על הצעות חדשות, אירועים, הנחות ועוד. בנוסף בתקופה שבה הסמארטפונים השתלטו על שוק הסלולר, ניתן לקשר מהSMS לעמוד הפייסבוק שלכם, לכפתור "לייק" ואפילו לאתרכם, במידה ויש לכם אתר סלולר.
 
כמובן שהחיסרון העיקרי של השיטה הוא שיש צורך לאסוף את כל מספרי הטלפון והפרטים של הלקוחות. במידה והלקוחות היו פעילים בעסק שלכם, ניתן לקחת את הפרטים בזמן המכירה, ובמידה ולא נפגשתם עם הלקוח, ניתן לאסוף את הפרטים דרך עמוד נחיתה, או אתר מותאם לסלולר.

חברת Ask4web מומחית לשיווק באינטרנט ובמובייל.
אתם מוזמנים להמשיך לקרוא באתר על השירותים שלנו, או ליצור קשר כאן.
אולי יעניין אתכם גם: Mobile