מאמרים מקצועיים בשיווק באינטרנט > קידום ממומן בגוגל > גוגל אדוורדס – Google adwords

גוגל אדוורדס – Google adwords

גוגל אדוורדס (Google Adwords) – להגיע לקהל היעד במהירות וביעילות.
אחת הדרכים המהירות והיעילות להגיע לקהל היעד שלך ע"י פרסום באינטרנט היא פרסום במנוע חיפוש.
עפ"י סקרים שנערכו בשנים האחרונות מרבית הגולשים משתמשים במנועי חיפוש וזה של גוגל הינו מוביל בפערים משמעותיים על האחרים. גוגל חולשת על נתח שוק גבוה בארץ ובעולם, ולכן פרסום במקום שבו גולשים רוב הלקוחות שלך הוא פרסום אפקטיבי. כך תגיע לקהל היעד שלך בדיוק שהוא מחפש את המוצר שלך או את השירות שלך.
 

נראה לי שהבנתי ,אבל זה מתאים לי?

 
גוגל אדוורדס הינה כלי של גוגל שבו ניתן לנהל את מסע הפרסום תוך החלטה על תקציב, סוגי מודעות, שעות פעילות ועוד פרמטרים רבים שמאפשרים לשלוט על מסע הפרסום. בגוגל אדוורדס אתה משלם רק כשהגולש מקליק על המודעה שלך. למעשה זה לא משנה כמה פעמים תופיע המודעה, החיוב הינו בגין הקליקים על המודעה.

ואיך הדברים עובדים?

 
בתמונה למטה ניתן לראות את חלון החיפוש בגוגל. התוצאות המופיעות למטה הינם מהעמוד הראשון ועבור חיפוש המילה "מחשבים". ניתן להבחין במרכז העמוד בקישורים האורגנים שהינם הדירוג שגוגל נותן לכל אתר על סמך פרמטרים שמוגדרים אצלו. המיקום בתוצאות אלו מושפע מאיכות ורלוונטיות האתר וכלל לא מושפע מכסף.
לעומת זו הקישורים למעלה ומצד שמאל הינם קישורים ממומנים. ולמעשה הם התוצאה של איך שנגדיר את מסע הפרסום שלנו ב גוגל אדוורדס.
 
 קידום אתרים

איך מייצרים מודעה כזאת?


בפתיחת מסע פרסום צריך להגדיר מספר פרמטרים כמו קהל יעד,תקציב יומי,שעות פעילות ועוד.
לאחר סיימת את תהליך ההגדרות הראשוני תגיע למסך יצירת מודעת טקסט חדשה.
בצידו הימני תזין את מודעת הפרסום:
שורה ראשונה כותרת בת 25 תוים(כולל רווחים) ובשתי השורות הנוספות עד 35 תוים(כולל רווחים).
בשורות למטה תזין את הכתובות אחת לזו שתוצג במודעה והשניה לזו שתפנה אותך בלחיצה על המודה.
בעת ניסוח המודעה תוכל לראות בצד שמאל דוגמא לאופן בה היא תופיע בגוגל .

יש לי מודעה אבל מה יגרום לכך שגולשים יראו אותה בחיפושים בגוגל?


השלב הבא הוא הגדרת מילות מפתח. מדובר באותם מילים או ביטויים שכאשר הגולשים יחפשו בגוגל יציגו את המודעה.
בחירת מילות המפתח משלב עלות ורלוונטיות .לא כל מילה היא רלוונטית עבורי ולא כל מילה שאני חושב שמתאימה לקהל היעד שלי מתאימה לתקציב שלי. למעשה עלות התשלום עבור כל קליק נקבע בעיקר עפ"י פופולאריות המילה במנועי החיפוש. וכמו כן ניתן להגדיר בממשק מה הסכום המקסימלי אותו אני מוכן לשלם על כל קליק.

אז לסיכום מה היתרונות בגוגל אדוורדס?


  • שליטה על תקציב הפרסום- יש אפשרות להוריד או לעלות תרציב ואפילו להפסיק מסע פרסום בכל רגע.
  • תשלום עבור תוצאות ולא עבור חשיפה.
  • אין התחייבות לתשלום מראש.
  • מסע פרסום מדיד בזמן אמת, ניתן לעקוב אחרי כל לחיצה ומה קרה בעקבותיה.




נשמע מעניין? רוצה להריץ מסע פרסום ממומן בGoogle adwords? אל תחכה אתה יכול להופיע כבר מחר בעמודי החיפוש הרלוונטים. צור קשר ותגלה איך נוכל לקדם את העסק שלך גם בתוצאות הממומנות במיידי.
אולי יעניין אתכם גם: גוגל ADWORDS