מאמרים מקצועיים בשיווק באינטרנט > קידום ממומן בגוגל > כך תחזירו את הלקוחות לאתר שלכם – ריטרגטינג

כך תחזירו את הלקוחות לאתר שלכם – ריטרגטינג

ידוע שלפחות 95% מהלקוחות לא יבצעו את הפעולה הנדרשת בפעם הראשונה שהם יגיעו לאתר. כך אתם מפסידים 95% ממאמצי הפרסום שלכם. בעזרת הריטרגטינג תוכלו "לרדוף" אחרי הגולשים שלכם, ולהציג להם פרסומות אחרי שהם עזבו את האתר. כך תוכלו להחזיר אותם לאתר ולתת להם הזדמנות שניה לקנות.
קיימות חברות רבות המציעות פרסום בשיטת ריטרגטינג, אבל החברה הגדולה ביותר היא רשת התוכן של גוגל. מכאן ריטרגטינג נכלל תחת קידום ממומן בגוגל.
 

היתרונות של הריטרגטינג:

  • חשיפה בכל רחבי האינטרנט
  • פרסום ממוקד – אנשים שכבר היו באתרכם.
  • כלי מיתוגי מאוד חזק. הגולש רואה את הפרסומות שלכם בכל האינטרנט ומקבל אשליה שלחברה יש תקציבי ענק.
  • הסיכוי שגולש יקנה אחרי שנחשף למודעה שלכם מספר פעמים, הוא פי 3 ומעלה מגולש חדש.
  • עלויות נמוכות יותר מפרסום רגיל.
 
החיסרון העיקרי של הריטרגטינג הוא שיש צורך "לתייג" אלפי גולשים כדי שהמודעה תתחיל לפעול, ולכן ריטרגטינג לא מתאים לאתרים עם קצת, או ללא תנועה.
 
חברת Ask4web מנוסה בכל אפיקי הפרסום הראשיים באינטרנט, ביניהם קידום אתרים אורגני, ריטרגטינג ברשת התוכן של גוגל.
 
אם אתם מעוניינים בקידום ממומן בגוגל, עם או בלי ריטרגטינג, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן
אולי יעניין אתכם גם: גוגל ADWORDS