חברת Ask4web מתמחה בקידום אתרים אפקטיבי אשר מניב תוצאות אצלכם בכיס!
אנחנו מבינים כי הצורך שלכם בקידום, חייב להתבטא בסופו של יום בהגדלת כמות המכירות או בהגדלת החשיפה של החברה או הארגון אותו אתם מייצגים. לכן, בשיתוף אתכם, אנו נבצע ניתוח מדויק של הצורך והאתגר העומד לפנינו מבחינה שיווקית ונתפור לכם את הפתרון הנכון ביותר עבורכם. החל בבחירת מילות המפתח אשר יגיעו ללב קהל המטרה, ודרך קידום איכותי ויעיל ועד להנעה של הגולשים אשר כבר הגיעו לאתר.
תהליך הקידום יכלול את המרכיבים הבאים:
- מחקר מילות מפתח ממוקד ויעיל.
- קידום אתרים אורגני איכותי.
- הנעה לפעולה של הגולשים באתר ליצירת קשר והפקת לידים.
- טיפול מהיר ומבוקר בלידים לצורך הפיכתם ללקוחות מניבים.
- מעקב וניתוח סטטיסטי לצורך שיפור וייעול מתמשך.
נשמח לתאם פגישה ולהכיר,
לנוחיותכם, מלאו את תיבת הצור קשר או התקשרו 077-4306020.
תהליך קידום יכלול בין השאר:
המרה של קידום אתרים להכנסות
האתר שלכם מקודם בגוגל אבל אתם עדיין לא ממש מרגישים זאת בגידול במכירות או בתנועה באתר? חשבון הבנק גם רוצה להרגיש שינוי של ממש, אז מה באמת מקודם? לאיזה אתר גולשים הלקוחות הפוטנציאליים? ולמה החברה המתחרה מצליחה יותר?
אתר האינטרנט שלכם צריך להיות 'איש המכירות והשיווק' האפקטיבי ביותר בארגון.
איש מכירות זה עובד בשבילכם 24 שעות ביממה ולא נח לרגע, לא מאחר לעבודה, לא יוצא לארוחות צהרים ארוכות, ולא גולש בפייסבוק.
למרות כל זאת, אתם עדיין מרגישים כי 'איש מכירות' זה, לא מניב מספיק תועלת, אם בכלל.
אתם שומעים ורואים כי המתחרים שלכם מקבלים פניות וממירים למכירות בפועל, מ'איש המכירות'
שלהם - האתר, ואם לזרוע מלח על הפצעים, הנתונים המספריים בעולם השיווק באינטרנט מראים כי משנה לשנה משקיעות החברות יותר בחזית האינטרנט.
אז מה הם יודעים שאתם לא ?
3 שלבים מקידום אורגני למכירות
ישנם שלושה שלבים קריטיים בדרך להגדלת המכירות מהאינטרנט מקידום אורגני.
השלב הראשון: קידום אורגני איכותי ואפקטיבי
מה הופך תוכנית קידום לאפקטיבית ?
מחקר מילות מפתח אפקטיבי. לאחר הגדרת התקציב החודשי שהלקוח רוצה להשקיע, ניתן לקבוע את כמות השעות החודשיות אותם חברת
הקידום אתרים תספק. על בסיס הנתון הזה, מבצעים מחקר מילות מפתח ממוקד אשר חייב לכלול תמהיל נכון של מילות מפתח רלוונטיות עבור הגולשים בעלי הצורך למוצר או השירות. המפתח להצלחה הינו תמהיל נכון בין מילות מפתח 'קצרות מועד' אשר יניבו מכירות כבר מהחודשים הראשונים לבין ביטויים רחבים יותר אשר יניבו
מכירות וחשיפה בשלבים מאוחרים יותר.
שימו לב: אחריות בחירת הביטויים הינה של חברת הקידום ולא של הלקוח!
קידום אורגני איכותי, ניתן למדידה מחודש לחודש לפי תוצאות הקידום ודירוג האתר במנוע החיפוש, ולכן חשוב לבחור חברה עם הוכחות קידום בפועל!.
השלב השני: איכות האתר וההנעה לפעולה
נחזור לאתר או ל 'איש המכירות' מהפסקה הקודמת, וזאת בהנחה שאת השלב הראשון עברתם בהצלחה. מה עושים?
מה משפרים? איך כן הופכים אתר וירטואלי לעבודה מעשית? קודם כל בדקו את 'איש המכירות' - האתר, מתי השקעתם בו פעם אחרונה? האם איש מקצוע מיומן שמבין שיווק עשה זאת ? האם אתם מרגישים כי ההכשרה, הנראות, המידע והמסרים שנתתם
ל 'איש מכירות' מספר 1 שלכם, היא האיכותית והאפקטיבית ביותר שניתן להשיג ? האם הוא באמת יכול למכור בשבילכם?
אתם מתחייבים להסכם קידום, משקיעים מידי חודש כסף רב, האם אתם משקיעים עשירית מהתקציב באתר?
"למעלה מ95% מהאתרים אינם מניבים תשואה מדידה משתלמת לבעלי העסקים והארגונים".
על מנת שאתר יהפוך לזרוע פעילה במחלקת השיווק והמכירות, חייב האתר להיות מנוהל או מפוקח ע"י איש שיווק אינטרנט
(און ליין), אשר מתמחה בהנעה לפעולה של גולשים והמרת התנועה באתר לפניות ולידים רלוונטיים.
השלב השלישי: אתם
קיבלתם פניות מהאתר, טלפונים, אימיילים, כמה מהר אתם מגיבים? אם המוצר או השירות שלכם אינו ייחודי באופן בולט, רוב הגולשים שפנו אליכם לא יזכרו באופן מוחלט מי אתם. פנייה שנענתה עד 4 שעות, תניב את התוצאה האופטימאלית ותשפר את סיכויי הסגירה משמעותית. אנחנו לא יכולים ללמד אתכם על הפן המקצועי אצלכם בארגון, אבל אנחנו יכולים לספק לכם כלים
שיהיה לכם נח, פרקטי ושימושי לתפעול ומעקב יומי אחר לקוחות.
עוד קצת: למדו, התייעלו והבינו
מרבעון לרבעון חשוב ללמוד ולהתייעל, להבין אלו דפי אינטרנט באתר עובדים טוב יותר, מניבים יותר פניות ומספקים יותר עבודה. שאלו את הלקוחות שלכם, אספו נתונים שיעזרו להבין יותר. בפגישות עבודה סדירות עם אנשי מקצוע, עברו על הנתונים והתייעלו.
תמיד ניתן להשתפר ולהפיק יותר.
קצת עלינו
חברת ask4web הינה מובילת תחום הקידום האפקטיבי. מתוך ניסיון עתיר שנים עם מאות פרויקטים ולקוחות, אנו מבינים עסקים
וארגונים ויכולים לשפר משמעותית את התשואה האפקטיבית מחזית האינטרנט שלכם. נשמח להיפגש ולייעץ,
ניתן לקבוע פגישת היכרות בטלפון 4306020 077- או ע"י מילוי טופס הצור קשר.