פרסום בפייסבוק top

פרסום בפייסבוק - שיווק חכם ברשתות החברתיות

כל עסק וחברה הרוצים להחשף לקהלי יעד חדשים חייבים להקדיש מאמצים לפרסום ושיווק בפייסבוק. למה דווקא פייסבוק? ואיך תעשו את זה נכון?
פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה והנפוצה בעולם, תופסת כיום חלק מהותי בחיי היום יום של רוב הגולשים ברשת האינטרנט. רובנו כבר רגילים להיכנס לרשת הפייסבוק על מנת להתעדכן ולהתעניין בחברים, אירועים, קבוצות ונושאים מגוונים אחרים. הכל כבר ניתן למצוא ברשת הפייסבוק, ולכן זה לא מקרי שיותר גולשים נחשפים ומחפשים מידע ברשת. ומצד שני, חברות, ארגונים ופרטיים כבר גילו את כי פרסום בפייסבוק הינו כלי מהותי וחשוב בין מגוון אפיקי הפרסום ברשת האינרטנט.

פרסום בפייסבוק מאפשר לנו להגיע ולהיחשף לקהל יעד ממוקד ומוגדר מראש.

 
לעומת מנוע גוגל, פרסום בפייסבוק מאפשר לנו להגדיר פרופיל מדויק של הגולשים אליהם אנו מכוונים. לדוגמא, אם ברצוננו למכור טבעות נישואין, אנו נפנה לקהל אשר מרביתו יהיו אנשים בני 25-35 אשר מצבם החברתי הינו מאורס. בכך ניתן להגביר את סיכויי הצלחת מסע הפרסום.
מעבר לכך, ע"י פרסום בפייסבוק ניתן גם להגיע לקהל רבגוני, במקרים בהם יש צורך בחשיפה רחבה.פרסום בפייסבוק
רשת פייסבוק הינו כלי יעיל ואפקטיבי בפרסום וחשיפה עבור כל עסק וארגון.

ניתוח נכון של הפעילות העסקית, הבנת הצורך השיווקי והתאמתו לתקציב הפרסום, יניבו מסע פרסום איכותי אשר יחשוף את העסק לאורך זמן לקהל יעד רב, ובכך יחזק משמעותית את החזית השיווקית מכירתית של בית העסק.

 

פרסום בפייסבוק מורכב משני רבדים עיקריים:

 

הראשון - הינו בניית אתר בית, או למעשה יצירת קבוצה ודפי מעריצים רלוונטיים אשר מספקים מידע מתומצת ועדכני אודות בית העסק, ובסופו של יום יובילו את הגולשים ליצור קשר מהותי עם בית העסק.
השני - הינו הפצה של אתר קבוצת העסק או החברה לקהל רכש פוטנציאלי על מנת לגרום לכמות נרחבת של גולשים להיכנס לקבוצת בית העסק ולהניעם לפעולה. הפצה והחצנה של קבוצת בית העסק הינו תהליך של חודשים המבוסס על עבודה סדירה שבה מידי חודש נשלחים מאות/אלפי בקשות חברות או זימונים לאירועים שיווקיים של בית העסק. במהלך הזמן ניתן לראות בקלות, כי קבוצת בית העסק גדלה באופן משמעותי ומכאן גם יכולות השיווק העצמאיות של בית העסק.

 

פרסום בפייסבוק צריך להיעשות בחוכמה ויעילות על מנת למקסם את הרווח האפשרי מהרשת.
חברת ask4web מציעה שירותי פרסום אפקטיביים המבוססים על ניסיון רב בשטח.
 
 
לפגישת היכרות מלא פרטים ונציגינו יחזור אליך בהקדם