Mobile top

אתרים לסמארטפונים

מובייל טקסט לדף הבית
חברת Ask4web מתמחה ביצירת אפקטיביות באינטרנט, המונעת מקידום אתרים בגוגל. 
איכות תהליך הקידום נמדד לא רק במיקום אתרכם במנועי החיפוש, אלא גם בתוצאות המעשיות המופקות מתנועת הגולשים באתרכם. שילוב של קידום אתרים איכותי והמרת גולשים לפעולות אשר מניבות את התשואה אשר רציתם, תספק לכם בסופו של יום לידים, מכירות וחשיפה רחבה. כיום, קידום אתרים בגוגל הינה דרך השיווק הממוקדת והמניבה ביותר
מכל אפיקי הפרסום בישראל, בתנאי שמבצעים זאת באופן מקצועי ויסודי, החל מהפרטים הקטנים.
 
איך תדעו לשלב את כל המרכיבים אשר בסופו של יום יגרמו לטלפון לצלצל? 
לאחר פגישה עם אתכם, הלקוח, נבין יחדיו את צורכי השיווק והמטרה אליה אתם שואפים, נבצע מחקר אשר מורכבת ממספר פעולות, אשר יחדיו ייצרו חזית שיווק אפקטיבית. תהליך קידום יכלול בין השאר: לאחר פגישה עם אתכם, הלקוח, נבין יחדיו את צורכי השיווק והמטרה אליה אתם שואפים, נבצע מחקר אשר מורכבת ממספר פעולות, אשר יחדיו ייצרו חזית שיווק אפקטיבית. 
 
אתרים מותאמים לסמארטפונים ... 
  • מחקר מילות מפתח ממוקד ויעיל.
  • מעקב וניתוח סטטיסטי לצורך שיפור וייעול מתמשך.
  • המרת לידים ללקוחות מעשיים וניהול פניות מהיר.
  • הנעה לפעולה מקסימאלית של גולשים באתר.
  •  קידום אתרים אורגני איכותי.
  • הפקה מעשית של פניות, לידים וחשיפה מהאתר. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אפליקציות ותקשורת סלולרית
האתר שלכם מקודם בגוגל, (כך אתם חושבים) אבל עדיין לא ממש מרגישים זאת במכירות בפועל,
חשבון הבנק גם רוצה להרגיש שינוי של ממש, אז מה באמת מקודם, לאן הולכת העבודה, ולמה החברה
המתחרה מצליחה יותר?
 
אתר האינטרנט שלכם צריך להיות 'איש המכירות והשיווק' האפקטיבי ביותר בארגון.  
יש מכירות זה עובד 24 שעות ביממה ולא נח לרגע, לא מאחר לעבודה, לא יוצא לארוחות צהרים ארוכות, ולא גולש בפייסבוק. למרות כל זאת, אתם מרגישים כי 'איש מכירות' זה, לא מניב מספיק תועלת, אם בכלל.אתם שומעים ורואים כי המתחרים שלכם מקבלים פניות וממירים למכירות בפועל, מ 'איש המכירות' שלהם אתר, ואם לזרוע מלח
עלהפצעים, משנה לשנה משקיעים יותר בחזית האינטרנט. אז מה הם
יודעים שאתם לא ?
 
3 שלבים מקידום אורגני למכירות 
ישנם שלושה שלבים קריטיים בדרך להגדלת המכירות מהאינטרנט, 
במקרה הזה מקידום אורגני.
 
 השלב הראשון: קידום אורגני איכותי ואפקטיבי
מה הופך 'עוד' תוכנית קידום לאפקטיבית ? מחקר מילות מפתח אפקטיבי. לאחר הגדרת
התקציב החודשי שהלקוח רוצה להשקיע, ניתן לקבוע את כמות השעות החודשיות אותם
חברת הקידום
תספק. על בסיס הנתון הזה, מבצעים מחקר מילות מפתח ממוקד אשר חייב לכלול
תמהיל נכון של מילות מפתח רלוונטיות עבור הגולשים בעלי הצורך למוצר או השירות.
המפתח להצלחה הינו תמהיל נכון בין מילות מפתח 'קצרות מועד' אשר יניבו מכירות כבר
מהחודשים הראשונים לבין ביטויים רחבים יותר אשר יניבו
מכירות וחשיפה בשלבים מאוחרים יותר.
 
שימו לב: אחריות בחירת הביטויים הינה של חברת הקידום ולא של הלקוח! 
קידום אורגני איכותי, ניתן למדידה מחודש לחודש לפי תוצאות הקידום ודירוג האתר במנוע החיפוש,
ולכן חשוב לבחור חברה עם הוכחות קידום בפועל!.
 
השלב השני: איכות האתר וההנעה לפעולה 
נחזור לאתר או ל 'איש המכירות' מהפסקה הקודמת, וזאת בהנחה שאת השלב הראשון עברתם בהצלחה. מה עושים?
מה משפרים? איך כן הופכים אתר וירטואלי לעבודה מעשית? קודם כל בדקו את 'איש המכירות' - האתר,
מתי השקעתם בו פעם אחרונה? האם איש מקצוע מיומן שמבין שיווק עשה זאת ? האם אתם מרגישים כי ההכשרה, הנראות,
המידע והמסרים שנתתם 
ל 'איש מכירות' מספר 1 שלכם, היא האיכותית והאפקטיבית ביותר שניתן להשיג ? האם הוא באמת יכול למכור בשבילכם? 
אתם מתחייבים להסכם קידום, משקיעים מידי חודש כסף רב, האם אתם משקיעים עשירית מהתקציב באתר? 
"למעלה מ95% מהאתרים אינם מניבים תשואה מדידה משתלמת לבעלי העסקים והארגונים".
על מנת שאתר יהפוך לזרוע פעילה במחלקת השיווק והמכירות, חייב האתר להיות מנוהל או מפוקח ע"י איש שיווק אינטרנט 
(און ליין), אשר מתמחה בהנעה לפעולה של גולשים והמרת התנועה באתר לפניות ולידים רלוונטיים.
השלב השלישי: אתם
קיבלתם פניות מהאתר, טלפונים, אימיילים, כמה מהר אתם מגיבים? אם המוצר או השירות שלכם אינו ייחודי באופן בולט, רוב הגולשים שפנו אליכם לא יזכרו באופן מוחלט מי אתם. פנייה שנענתה עד 4 שעות, תניב את התוצאה האופטימאלית ותשפר את סיכויי הסגירה משמעותית. אנחנו לא יכולים ללמד אתכם על הפן המקצועי אצלכם בארגון, אבל אנחנו יכולים לספק לכם כלים
שיהיה לכם נח, פרקטי ושימושי לתפעול ומעקב יומי אחר לקוחות.

עוד קצת: למדו, התייעלו והבינו 
מרבעון לרבעון חשוב ללמוד ולהתייעל, להבין אלו דפי אינטרנט באתר עובדים טוב יותר, מניבים יותר פניות ומספקים יותר עבודה. שאלו את הלקוחות שלכם, אספו נתונים שיעזרו להבין יותר. בפגישות עבודה סדירות עם אנשי מקצוע, עברו על הנתונים והתייעלו.
תמיד ניתן להשתפר ולהפיק יותר.
 
קצת עלינו 
 
חברת ask4web הינה מובילת תחום הקידום האפקטיבי. מתוך ניסיון עתיר שנים עם מאות פרויקטים ולקוחות, אנו מבינים עסקים
וארגונים ויכולים לשפר משמעותית את התשואה האפקטיבית מחזית האינטרנט שלכם. נשמח להיפגש ולייעץ,
ניתן לקבוע פגישת היכרות בטלפון 4306020 077- או ע"י מילוי טופס הצור קשר. 
 
 
לפגישת היכרות מלא פרטים ונציגינו יחזור אליך בהקדם
צור קשר imgA3.png